Поширені питання
Як додати товар до мого замовлення ?
Зробити доповнення товару до замовлення можна протягом всього часу поки ваше замовлення знаходиться в роботі. Важливо зробити доповнення до відправлення вашого замовлення!
(будь-ласка вказуйте № замовлення або ПІБ або телефон вказаний в замовленні)
● «Написати нам» - на головній сторінці сайту внизу з лівого боку або закладка / Контакти / Написати нам /
● Viber +380631110055
● ЧАТ - на головній сторінці
● Email: info@kondratiuk.com.ua
● Зателефонуйте, продиктуйте ми все запишемо
Важливо вказати № Замовлення до якого ви робите додаток!
Вкажіть артикул (код) товару, кількість, розмір, колір та інше
Приклад:
Замовлення № 107886918
021029 - 2 шт. розмір 19
050306 - 1 шт. колір рожевий
Как указать размер кольца ?
Перед сборкой заказа наш Менеджер перезвонит вам и уточнит все размеры колец.
или
Укажите артикул и желаемый размер колечка. Если указанного размера колечка нет в наличии, тогда мы свяжемся с Вами для уточнения вариантов замены. Замена размера колечка производится только с вашего разрешения.
(пожалуйста указывайте № заказа или ФИО или телефон указанный в заказе)
Отправить информацию с размерами:
● В «Корзине» - при оформлении заказа и нажатии кнопки "Заказать" есть графа "Комментарий к заказу"
● «Написати нам» - на головній сторінці сайту внизу з лівого боку або в верхньому меню / Контакти / Написати нам /
● Viber +38 0631110055
● ЧАТ - на головній сторінці
● Email: info@kondratiuk.com.ua
● Зателефонуйте, продиктуйте ми все запишемо
Як вказати колір виробу ?
Перед складанням замовлення наш Менеджер передзвонить вам і уточнить всі необхідні кольору виробу.
або
Вкажіть артикул бажаний колір виробу. Якщо зазначеного кольору виробу немає в наявності, тоді ми зв'яжемося з вами для уточнення варіантів заміни. Заміна кольору виробу проводиться тільки з вашого дозволу.
(будь-ласка вказуйте № замовлення або ПІБ або телефон вказаний в замовленні)
Відправити інформацію:
● У «Кошику» - при оформленні замовлення і натисканні кнопки "Замовити" є графа "Коментар до замовлення"
● «Написати нам» - на головній сторінці сайту внизу з лівого боку або в верхньому меню / Контакти / Написати нам /
● Viber +38 0631110055
● ЧАТ - на головній сторінці
● Email: info@kondratiuk.com.ua
● Зателефонуйте, продиктуйте ми все запишемо
Як замінити, прибрати або додати товарну позицію (артикул, код) в замовленні ?
Замінити, прибрати або додати товар можна в будь-який час до моменту відправки вашого замовлення.
(будь-ласка вказуйте № замовлення або ПІБ або телефон вказаний в замовленні)
Відправити інформацію:
● У «Кошику» - при оформленні замовлення і натисканні кнопки "Замовити" є графа "Коментар до замовлення"
● «Написати нам» - на головній сторінці сайту внизу з лівого боку або в верхньому меню / Контакти / Написати нам /
● Viber +38 0631110055
● ЧАТ - на головній сторінці
● Email: info@kondratiuk.com.ua
● Зателефонуйте, продиктуйте ми все запишемо
Не могу отправить заказ ? В корзине кнопка "Оформить заказ" не активна ?
● Если минимальная сумма заказа меньше 300 грн. Кнопка "Оформить заказ" будет не активна.
Решение: вам необходимо добавить товар до минимальной суммы заказа 300 грн
● Если в корзине есть удалённый с сайта товар. Кнопка "Оформить заказ" также будет не активна. Такое может происходит если товар был удалён с сайта во время того когда вы добавили его в свою корзину. Обычно удалённый с сайта товар высвечивается в корзине серым цветом.
Рішення: Вам потрібно переглянути корзину. Знайти віддалений товар. І видалити його з кошика. Оновити сторінку. І кнопка "Оформити замовлення" повинна стати активною
Чому в кошику можна замовити більше 100 артикулів ?
Функціонал порталу Prom.ua після додавання товару в корзину, є обмеження до 100 Позицій (артикулів, кодів) в одному замовленні. Кількість товару обмежена! Якщо Вам необхідно зробити замовлення більше 100 Позицій (артикулів, кодів)? Створіть ще одне замовлення. Ми об'єднаємо два замовлення разом.Коли я отримаю SMS з номером ТТН ?
Ви отримаєте SMS з номером Товарно Транспортної Накладної до 18:00 у той же день після відправки вашого замовлення. За винятком вихідних і святкових днів.Коли зі мною зв'яжуться ?
Вибачте, ми не передзвонюємо відразу після оформлення замовлення. Ви отримуєте повідомлення на Email про статус вашого замовлення. Наші менеджери зв'яжуться з вами не посередньо перед складанням вашого замовлення і уточнять всі деталі замовлення.
Коли моє замовлення буде складний і відправлений ?
Всі прийняті замовлення до 14:00 будуть складені і надіслані в цей же день.*
*виняток становлять воскресіння і передсвяткові дні. Строки обробки замовлень в цьому випадку публікуються на головній сторінці сайту