Як зробити замовлення
Як зробити замовлення?
- Переглядайте веб-сторінку веб- сайта, визначайтеся з цікавими моделями.
- Додайте товари на суму від 300 грн до віртуальної "Корзину".
- Введіть ваші ФІО, номер телефону, місто і відділення Нової пошти.
- Чекати на дзвінок менеджера, щоб підтвердити замовлення.
Залишати зап'ястки можна в будь-який зручний для вас час, тому що інтернет-магазин працює 24 години на добу і сім днів на тиждень. Ми робимо замовлення з понеділка по п'ятницю, починаючи з 9:00 до 18:00. Вихідні — субота і неділя.
Як оплатити замовлення?
Оплачувати замовлення можна за умови отримання платежів. За замовлення на суму 500 грн і більше — доставку платити не потрібно. Потрібно лише оплатити послуги за переклад грошей: 2% від суми перекладу, плюс 20 грн за оформлення.
Коли ви отримаєте свою посилку?
Запакуємо і відправимо посилку ми в цей же день. Якщо замовлення було оформлено о другій половині дня, тоді наступного. Тобто товар буде у вас в руках - через 1-2, максимум 3 дні після того, як ви оформили і підтвердили замовлення.
Чи можна доповнити або замінити товар після того, як ви готуєте товар?
Так, звичайно! Але не пізніше, ніж ми відправимо ваше замовлення на відділення пошти. Тут ви можете встановити такі моменти:
- Номер вашого замовлення.
- Артикулу (код) товару;
- Потрібна кількість;
- Бажаний розмір персня;
- Відтінок обраного вами виробу.
Як внести коректування в замовлення?
Ви вже зробили замовлення, але вам потрібно замінити цей товар/додано товар або просто ви забули встановити розмір кільця? Розгляньмо кілька способів, як це робити.
- Надіслати смс нам по Viber 063-111-00-55.
- Надіслати ел. пошту на пошту: info@kondratiuk.com.ua
- Напишіть у сторінку Інтернет-підтримку: на сайті зліва є назва: « Задати питання» - напишіть сюди і вам відразу дадуть відповідь.
- Або просто подзвонити нам: менеджер уважно все запише і передасть інформацію на склад. Номери, по яких дзвонити: КиївСтар - 067-336-23, Vodafone - 06-671-69-59, Life - 063-111-00-55.
- У коментарях до замовлення — на майбутнє ви можете враховувати всі нюанси « на березі». У формі замовлення, яке з'являється відразу після того, як всі товари додаються до смітника - є графа « Коментарій до замовлення». Запевняйте її в усіх подробицях.
Вибирайте зручний спосіб — і дійте! (Поки ваше замовлення ще не спакували і не відвезли на пошту).
P.S. Будь-які корективи в замовлення — ми робимо лише з вашого дозволу. Якщо вказаного вами розміру, відтінку або моделі немає, ми відразу вам зателефонуємо, зачекаємо відповіді і тільки після цього зберемо посилку.